Schitul Țibucani

Schitul Țibucani

marți, 22 mai 2018

Mi-e dor...




Mi-e dor de Tine, Doamne, îmi este atât de dor...!
Păşesc pe scara vieţii, şi-n loc să urc… cobor.
Pe treptele virtuţii, în loc să cresc… eu scad,
Mă prind din nou cu patos, dar tot greşesc şi cad.

Cum pot zări Lumina, şi-apoi să n-o ating?
Cum să-nţeleg Iubirea, când din iubire plâng?
Întinde-mi braţul Doamne şi-ajută-mă Te rog!
Cum vrei s-ajung la Tine, cu sufletul olog?

Şi cred că poţi de vrei, ajută-mi necredinţei
Durerea să mi-o iei, dând aripi biruinţei.
Căci ştii că suntem slabi, şi nu putem lupta,
Noi ne lăsăm Părinte în Sfântă Voia Ta…!

7 comentarii:

  1. Amin ! Vă iubim părintele nostru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. O zi frumoasa!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase cuvinte. Sa trăiți părinte! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi ati dat putere mi ati dat speranta Bunul Dumnezeu sa va aiba in paza intotdeauna!sarutam mana parinte

    RăspundețiȘtergere