Schitul Țibucani

Schitul Țibucani

vineri, 27 aprilie 2018

Nu mă cunoști...



Nu mă cunoști, deci nu vorbi de mine!!!
Căci nu mi-ai fost alături când am plâns..
Sau când n-aveam nici bani să-mi iau o pâine
Nu mă cunoști..deci nu mă lua în râs!

Nu mă cunoști..nu mi-ai știut durerea
Când am zăcut pe patul de spital
Cum îți permiți să-ți dai azi cu părerea
Despre un om..de care n-ai habar?!

Nu mă cunoști..nu mi-ai zâmbit vreodată
Și nici nu m-ai văzut de am surâs..
Cum îndrăznești tu, omul fără pată..
Cum îndrăznești ca să mă iei în râs?!..

Nu mă cunoști..dar nu-ți doresc vreodată
S-ajungi să mă cunoști cu-adevărat
Căci vei afla că-n inima-mi curată
De mii de ori eu te voi fi iertat!

Este ușor să vorbești pe la spate
Invidia nu-i de la Dumnezeu
Și nici un om nu-i fără de păcate..
Nu mă cunoști..dar zău, nu-mi pare rău!

32 de comentarii:

  1. Doamne învață mă sa fac voia Ta , Dumnezeul mântuirii mele ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu fiți trist Părinte, niciodată nu o sa multumiti pe toată lumea,nici sfinții nu au putut face asta.
    Dacă sunteți bun .... Sunteți prea bun....
    Dacă sunteți rece....sînteți prea rece...
    Daca sunteți vesel .... sunteți prea vesel....
    Dacă sunteți iubitor ... sunteți prea iubitor... etc.
    Fiti doar dvs.atat....simplu...fara să vă gânditi la ce o să spună ceilalți.♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    Va iubesc mult!
    Nu v am uitat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, ați făcut public mesajul meu!!!!!!
    Nu mă așteptam să faceți asta.
    Am vrut sa nu vă tulbur cu sentimentele mele,să accept decizia dvs ,eu am dreptul sa iubesc in inima mea pe oricine dar nu trebuia să vă spun asta . ......dar ....am incercat cu toată ființa mea sa va uit....nu pot.....nu îmi pot explica de ce???
    Am citit acele rânduri pe blogul dvs. și am avut sentimentul că sunteți trist...am simțit nevoia să va scriu.
    Va iubeeeesc muuuuulllltttt!
    Stiu ca nu sunteți de acord sa vin sa la schit...mi aș fii dorit mult sa va privesc in ochi... atât...să vă văd...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper că sunteți ok,eu vă trimit toată dragostea mea și vă îmbrățișez strâns .Va iubesc muuuuulllltttt!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vin ,rasfoiesc,citesc ,mai pun pansament pe suflet si zambet pe fata !Zambetul vi-l intorc cand ne intalnim in rugaciune !

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu îmi vine să cred că ati făcut public mesajele mele.
    Scriu la dizertație....nu am nici un chef,,,dar aproape am terminat o,mi au rămas de scris doar concluziile și bibliografia....dar mă gândeam la ziua cand am văzut prima data o fotografie cu dvs. cred că atunci m am îndrăgostit dar ....confirmarea a venit în momentul când am vizionat acel videoclip cu ocazia Sărbătorilor Pascale,ati intrat în inima mea pentru totdeauna,....nu mi pot explica cum se poate așa ceva ....
    Blestem ziua când v am suparat ...acea zi când m ați blocat pe fb.... aș face orice sa dau timpul înapoi.....dar nu pot face asta din păcate...
    Va iubeeeesc muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  7. Prisecaru Mariana-Silvia30 aprilie 2018 la 22:11

    Doamne invata- ma sa fac voia Ta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Prisecaru Mariana-Silvia30 aprilie 2018 la 22:12

    Doamne invata- ma sa fac voia Ta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe cine nu pot privi,cu cine nu pot vorbi,pe cine nu pot atinge,o face inima in locul meu,....
    Sunteți în inimă ,în suflet,va privesc cu ochii sufletului,va ating ușor cu inima...
    Va iubesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. A m-ai trecut o zi....și astazi va iubesc mai mult că ieri...dar îmi doresc muuuuulllltttt sa va vad ....să vă privesc în ochi...
    Intr o zi ,am sa uit că v am supărat și am să vin la Schit...sper sa nu vă supărați....
    Va iubeeeesc muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  11. O zi frumoasă vă doresc!
    Va iubesc mult!Și astazi și mâine și poimâine și ..infinit!♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  12. O să va spun,va iubesc de atâtea ori incat in inimă să nu existe pic de suferință,pic de îndoială...pic de de ura...
    Va iubesc!
    Va iubesc!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  13. O să va spun,va iubesc de atâtea ori incat in inimă să nu existe pic de suferință,pic de îndoială...pic de de ura...
    Va iubesc!
    Va iubesc!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  14. Am văzut o imagine cu dvs. cu parul foarte lung...Doamneeeeee ,e superbă!!!!!!!
    Parcă erați dintr un alt secol....un Don Juan!!!
    Va iubesc!
    Va iubesc! Muuuuulllltttt!♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  15. Tot eu...
    Am uitat sa va îmbrățișez tare și strâns,cu toată inima cu toată ființa mea!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  16. Astăzi,am aflat... există Sf Monica!!;
    Așadar este ziua mea!
    Mi aș fii dorit că în această zi specială să va privesc in ochi,să vă văd și sa va imbratisez strâns și muuuuulllltttt!
    Mi aș fii dorit......dar poate intr o zi o sa vă treacă supărarea și o să îmi dati voie sa vin la Schit....
    Ce Dumnezeu ???....am 1,68 și 55 kg ce pot face?!!
    Oricum și daca nu va trece supărarea după examenul de dizertație vin.
    Ce puteți face??!
    Vin ,va privesc,dacă văd că sunteți tot suparat nu va deranjez,dacă am sentimentul că nu sunteti supărat vin și va imbratisez muuuuulllltttt!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  17. Tot eu....
    O seară frumoasă!
    Va iubesc !
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️
    Simțeam nevoia să vă amintesc ....
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  18. Wow
    A postat aceași doamna Piștea Aurica o imagine cu dvs.,. ...
    Sunteți atât de frumos, atât de dulce!!!!!!!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  19. M an gagând inainte să merg la somnic,să vă amintesc....
    Va iubesc!
    Va port in inima!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna dimineața!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  21. Ei,da m am plictisit să învăț....m am gândit să vă amintesc din nou....
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  22. Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  23. Am văzut aceeași fotografie distribuita de un prieten din lista mea.... Dumnezeule....e aceeași pe care am văzut o prima dată .....aceea imagine de care m am îndrăgostit ....sunteti atat de dulceeeeee!
    Ataaaaat de mult vă iubeeeesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  24. Noapte buna!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  25. O zi frumoasa!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce faceți???
    Sunteți ok?
    Îmi cer scuze că poate va deranjez dar de câte ori mi se face tareeeee dor de dvs.va scriu.
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce faceți???
    Sunteți ok?
    Îmi cer scuze că poate va deranjez dar de câte ori mi se face tareeeee dor de dvs.va scriu.
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu știu cum este vremea la dvs.,dar la mine este o vreme urata plouă,bate vântul,este nor...
    Dar în suflet este vreme bună,asta e tot ce contează.
    Abia aștept să termin cu examenele.. ..
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  29. O zi frumoasa!
    Va iubesc!
    Muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  30. Va citim scrierile si in continuare primim mangaiere, pentru ca si noi trecem prin asa ceva, dar nu ne putem exprima atat de clar si frumos! Ce bine daca ar citi si cei cu sufletul impietrit!... Foarte multa lume va asteapta din nou pe Facebook. Eu stiu sa va caut aici, dar altii nu. Sarut mana, rugati- va si pt noi... Va asteptam cu drag din nou in Bacau! 💎

    RăspundețiȘtergere
  31. Eh, exista si oameni care nu ne suporta si nu stim cum sa ne comportam vis-a-vis de ei... dar ne fereste Dumnezeu de multe ori de rautatea lor ( sau Maica Domnului), astfel incat sa putem trai si noi si sa ne bucuram de darul minunat numit viata... ������

    RăspundețiȘtergere
  32. Parinte frumos cu sufletul,sunteti,veti fi una din persoanele care mi au schimbat felul meu de a fi.Nu sunt eu in masura sa va spun cate ne ati invatat si ca prin domnia dvoastra L am gasit pe Doamne.Va admir ,va iubesc si va multumesc.

    RăspundețiȘtergere