Schitul Țibucani

Schitul Țibucani

sâmbătă, 13 ianuarie 2018

Rugăciune pentru duhovnic


Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu, care pe desfrânatul şi pe tâlharul i-ai primit, primeşte şi rugăciunea mea pentru robul Tău duhovnicul meu (N) ales de Tine să poarte povara păcatelor mele în faţa Ta, aşa precum Tu porţi povara lumii întregi în faţa Tatălui Ceresc. Iartă-i toate greşelile lui pentru dragostea şi jertfa stăruitoare, ca să pun început bun de pocăinţă, eu oaia rătăcita. Cercetează-l degrabă şi vezi nevoile lui. Vindecă-l de toată boala şi de toată întinăciunea trupească şi de slăbiciunea firii celei căzute. Izbăveşte-l de toţi vrăjmaşii văzuţi şi nevăzuţi, de tot răul şi ispitele ce i-au venit pentru păcatele mele. Sporeşte-i înţelepciunea, îndelunga-răbdare, liniştea, pacea şi mulţumirea sufletească. Înmulţeşte-i puterea, sporeşte-i blândeţea şi purtarea de grijă şi împlineşte toate cele de folos lui. Dă-i minte luminată şi pricepere sfântă care pogoară de la Tine, Împăratul Luminilor. Bine-sporeşte în el Doamne şi dăruieşte-l sănătos, îndelungat în zile, drept învăţând cuvântul adevărului Tău. Amin (metanie).
   Împărate Ceresc Mângâietorule, deschide stavila cerului şi plouă peste duhovnicul meu (N) belşug de har şi bogată milă. Pogoară-te asupra lui, odihneşte-te în el pururi şi ravarsă peste el mulţimea îndurărilor Tale. Amin. (metanie)
   Maica Domnului, acoperă cu atotputernicul tău Acoperământ pe robul tău, duhovnicul meu, (N) şi roagă-te Bunului Dumnezeu să-l miluiască pentru rugăciunile tale. Izbăveşte-l de toată ispita trupească şi sufletească, curăţeşte-l, tămăduieşte-l, întăreşte-l şi sănătate deplină dăruieşte-i. Amin (metanie).

   Cuvioase Părinte Siluane roăga-te Domnului să miluiască şi să mântuiască pe duhovnicul meu (N) pentru rugăciunile tale. (metanie).

   Cuvioase Arsenie cel Mare roagă-te Domnului să miluiască şi să mântuiască pe duhovnicul meu (N) pentru rugăciunile tale. (metanie).


   Cele nouă puteri cereşti, Sfinţi români, Mucenici şi Muceniţe, Cuvioşi şi Cuvioase, rugaţi-vă Domnului să mântuiască şi să miluiască pe duhovnicul meu (N) pentru rugăciunile voastre (metanie). Amin.

18 comentarii:

  1. Doamne miluiește și mântuiește pe părintele meu / nostru,duhovnic pe toți părinții , monahii și monahiile , toate sufletele și pe mine păcătoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu v am uitat .....am încercat dar.....eu v am trimis inimioarele.....
    Sunteți bine??!.
    Am văzut postarea de Crăciun pe YouTube, erați foarte trist.....
    Orice problema aveți,se rezolva.... stați liniștit
    Va iubesc mult!♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  4. O noapte binecuvântată!
    Va iubesc!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  5. Va iubesc mult!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  6. Va iubesc muuuuulllltttt!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  7. Am văzut că ați citit mesajul meu,a fost o surpriza plăcută sa văd că l ați și postat, tocmai scriam la dizertație,m ați făcut fericită ..
    Va iubesc muuuuulllltttt!
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  8. Va iubesc muuuuulllltttt!
    V am iubit ieri, vă iubeeeesc astăzi, vă iubeeeesc și mâine, vă iubeeeesc în fiecare clipă a vieții mele!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  9. O noapte binecuvântată!
    Vă port în suflet, inima și gând!
    Va iubeeeesc!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    PS.Ce mult regret că v am supărat anul trecut și m ați blocat pe pag de FB.....
    Vă iubeeeesc!♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  10. Va iubesc muuuuulllltttt!
    Aveți grijă de dumneavoastră!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  11. Acum am aflat, astăzi este ziua îmbrățișării,va îmbrățișez strâns și vă trimit toată dragostea și iubirea mea!
    Va iubeeeesc mult!
    Sper sa va treacă supărarea pe mine ..... și să acceptați să vin la Schit ..... va roooog.....
    Acum un an ...nu ați fost de acord să vin....
    Va iubeeeesc mult!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  12. O seară binecuvântată!
    Va iubeeeesc mult!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi aș dori să fiu orice in acest moment....o pasare ...o adiere de vânt.....un fulg de nea.... Orice. ..doar sa fiu undeva într-un colțișor mic ....să vă văd. .
    Va iubeeeesc mult!
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi aș dori să fiu orice in acest moment....o pasare ...o adiere de vânt.....un fulg de nea.... Orice. ..doar sa fiu undeva într-un colțișor mic ....să vă văd. .
    Va iubeeeesc mult!
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  15. Va iubesc mult!
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  16. Vă iubeeeesc muuuuulllltttt!
    De fiecare data când mi se face tare dor de dvs va amintesc cat va iubesc, poate vi se face milă de mine și mă deblocați de pe pagina de Facebook .....
    Va IUBEEEESC muuuuulllltttt!
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  17. Va iubeeeesc muuuuulllltttt!
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  18. Cu ce am greșit atât de mult față de dvs?!!!??Nu doriți să mă deblocați pe fb,nu doriți să vin să vă văd la Schit,doar v am spus că va iubesc. ...e atât de grav!!!!?????
    Ce inimioară de gheață aveți!!!!!!
    Ce pot sa fac?????
    Sa mă iertați???! Sincer nu știu....
    Mă resemnez....
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    RăspundețiȘtergere